Re: nowoczesna płyta główna

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 19 Aug 2010 - 17:49:48 MET DST

"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote in message
news:i4jhvv$5vl$1@news.task.gda.pl...
> Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości grup
>
> No popatrz. Ja korzystałem z RS-232 w celu programowania sprzętu.

A ja w domu nie programuje sprzetow ani nie hackuje dekodera cyfrowego
polsatu, mam prawo chyba? ;)

> Zamiast zbednych portow wolalbym dodatkowe USB i wiecej miejsca nad
>
> To, że teraz nie wykorzystujesz IDE to nie znaczy, że na 100% choć raz nie
> użyjesz.
> Do FDD i ps/2 muszę się zgodzić - są zbędne.

Mozna by argumentowac, ze FDD bylo przydatne do czasu nadejscia Visty/2008,
gdzie brakujace sterowniki mozna podac na dysku USB (chociaz w XP mozna je
zintegrowac, a serwery zazwyczaj maja swoje system deployment tools na
plytce). IDE zadnego dysku w tej chwili w domu nie mam i nie planuje, a w
szufladzie lezy adapter IDE/SATA > USB, wiec nawet jesli bede dysk IDE
potrzebowac, szybciej podepne pod USB niz rozkrece obudowe.

Pozdrawiam
Kamil