Re: nowoczesna płyta główna

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Thu 19 Aug 2010 - 17:19:58 MET DST

Użytkownik "pikny zenon" <zenek-beauty@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:i4j8vc$g91$1@inews.gazeta.pl...
> Czy Ktoś spotkał się z płytą, która nie posiada w ogóle złącz typu
> myszka/klawiatura, tych starych parrallel/serial, kontrolerów IDE, FDD i
> tych wszystkich innych elementów, które są już w nowszych wersjach?
>
> Jest jakiś odważny producent?

jest tego trochę, nawet już 3 lata temu składałem przez przypadek kompa na
Asus P5GD1. Zero ps2, zero rs232 itp. Jedyne wyjścia to usb. wersja płyty
mocno okrojona.
Osobiście jednak wolę pracować na kompie wyposażonym w PS2. Stare
przyzwyczajenia ale jakoś te złącza mnie nie zawiodły a z USB to różnie
niestety bywało. Czasem zdarza mi się korzystać z dosowych programów
odpalanych z boot-cd i wtedy z myszą podpiętą pod usb różnie bywa,
najczęściej nigdy nie działa.