Re: bardzo [OT] gdzie kupic nowego kompa - duzy wybor?

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Thu 19 Aug 2010 - 06:56:52 MET DST

Day Wed, 18 Aug 2010 09:52:06 +0200, Bucz wrote:

> kiedys bawilem sie w "skladanie" komputerow dla znajomych, teraz za
> bardzo mi sie juz nie chce
> kolega poprosil mnie zeby mu cos kupic ale ja juz nie jestem na biezaco
> w temacie - gdzie tanio i solidnie w sieci zamowie sobie zestaw, tak
> zeby byl duzy wybor czesci do wyklikania i za 2-3 dni kurier przywozi
> gotowa "bude"

agito, morele.. W zasadzie kazdy wiekszy sklep. Omijaj te bardzo duze - typu
komputronik - bo tam jest drogo. Wejdz na opineo.pl, poczytaj opinie o
sklepie ktory wybrales.. A wybieraj w ceneo, lub innym serwisie porownujacym
ceny.

--
Artur 'bzyk' Frydel
Nie wszystko złoto co się święci garnki lepią.