Drukarka Brother

Autor: Animka <animka_at_to.nieja.wp.pl>
Data: Wed 18 Aug 2010 - 22:43:19 MET DST

Pisałam tu o drukarce Brother, którą zakupiłam i która po paru dniach
się zepsuła.
Odłamało się coś w kasetce na tusz i pojemniczek z tuszem nie chciał się
zatrzasnąć w rezultacie czego drukarka sypała komunikatami o
zainstalowaniu tuszu i była nieprzydatna. Już myślałam, że jestem
stratna pieniądze wydane na ten kolos drukarkę, a tu się okazało, że
serwis mi przyśle nową. No i kurier w poniedziałek mi przywiózł nową,
fabrycznie zapakowaną, oczywiście z kompletem tuszy.

Ps. Chyba nie kupię na Allegro podrabianych tuszy, bo to za delikatna
drukarka do takich knotów i szkoda by było, żeby ją tusz zalewał.

--
animka