Re: Zimny, nowoczesny pecet

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Wed 18 Aug 2010 - 12:17:05 MET DST

latet napisa?(a):

http://ark.intel.com/Compare.aspx?ids=43546,48750,43550,43553,43556,48504,42915,42917,48496,46472,46473,48505

> Jaka p艂yta g艂贸wna pod tak dobrany CPU? Mam b. dobre do艣wiadczenia z Gigabyte w
> ostatnich 2 latach.

Od kiedy u偶ywam p艂yt g艂贸wnych Intela to inne obchodz臋 z daleka ;)

> Obecnie mam ch艂odzon膮 biernie kart臋 graficzn膮 z wyj艣ciem HDMI - Zotac GF GT240.
> Spisuje si臋 艣wietnie. Czy to jest obecnie najnowocze艣niejszy GF z biernym
> chlodzeniem?

A w co grasz i w jakiej rozdzielczosci?

> Jaki polecicie dobry, cichy zasilacz, z du偶ym wolnoobrotowym wentylatorem?

S膮 i pasywne zasilacze ale... ;)

j.

--
bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...