Re: nowa grafika i kwasy

Autor: furi <usuntofurifurius_at_gmail.com>
Data: Mon 16 Aug 2010 - 18:18:56 MET DST

W dniu 2010-08-15 14:07, Radosław Sokół pisze:

> Wygląda jak jakaś niezgodność BIOS płyty z nową kartą.
> Jeżeli nowszego nie ma, to raczej nic się nie zrobi z tym
> poza pogodzeniem się z objawami lub wymianą karty na inną
> (inny model lub ten sam model innego producenta).

Bios wgralem najnowszy i dalej to samo, bede sie musial pogodzic z tym
dlugim właczaniem. Kupilem tez win 7 i ssd OCZ Agility 2, czas od
wcisnieca guzika do zaladowania windy itak jest szybszy z tym czekaniem
minute niz byl wczesniej bez tego. Jakby ktos sie zastanawial czy warto
wyrzucac kase w SSD - warto jak cholera, jesli chodzi o dzialanie
windowsa, czas odpalania sie aplikacji itp. niebo a ziemia w porownaniu
do HDD.
pozdrawiam