Nagrywanie dźwięku - aplikacja

Autor: J/\\cek <jkowal_at_gazeta.pl>
Data: Mon 16 Aug 2010 - 14:22:27 MET DST

Witam,

Szukam aplikacji, którą można tak zaprogramować by nagrywała dźwięk
odbierany przez mikrofon wbudowany w laptopie ale np. z interwałami co
15, 20, 30 itp sekund, lub w zależności wymagań użytkownika tj. np w
momencie włączenia komputera, itp...

Nie wiem jak sformułować zapytanie by było jasne.
Np. kamere internetowa można ustawić by nagrywala po wykryciu ruchu,
dźwięku lub co jakiś interwał.
Szukam takiej aplikacji tylko ze zalezy mi na dzwięku.

Pozdr,
J@cek