Re: Dwa źródła sygnału do jednego monitora

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 16 Aug 2010 - 09:08:42 MET DST

> W instrukcji doczytałem, że należy kupić sobie kabel
> DVI-D, a samo wejście jest opisane DVI IN.
> Ale to łatwo sprawdzić. Spróbuję podłączyć
> komputer i tuner naraz i zobaczę, co z tego wyjdzie.

DVI-D oznacza, ze zlacze obsluguje TYLKO sygnaly
cyfrowe, a analogowej czesci zwyczajnie nie ma.

Czyli nie ma prawa dzialac przejsciowka D-Sub -> DVI

Chyba, ze pod DVI podepniesz komputer (zakladajac,
ze masz w nim karte z DVI wlasnie) a tuner podepniesz
analogowym D-sub'em (SVGA , jak piszesz).

pozdrawiam,
Vituniu.