Ustawianie rozdzielczości

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 Aug 2010 - 17:17:09 MET DST

Mam komputer z radkiem 9500 na pokładzie wpięty w telewizor (DVI-HDMI).
Działało to kiedyś bez problemu na 1920x1080 (natywna dla telewizora), ale
zacząłem coś się bawić zmniejszać rozdzielczość i potem nie udało mi się
przywrócić pierwotnej... znaczy karta pozwala ustawić taki obraz, ale wtedy
jest on rozciągnięty poza fizyczną granicę obszaru wyświetlania telewizora.

Finalnie mam teraz nieco mniejszą rozdzielczość (1776x1000) i czarną ramkę
dookoła obrazu :( Co z tym fantem zrobić?

--
Kapsel
  http://kapselek.net