Re: Laptop do konkretnej czynności.

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Sun 15 Aug 2010 - 15:23:46 MET DST

Dnia 15.08.2010 wuwuzela <wuwuzela@amorki.pl> napisał/a:

> No mnie sie na na mniejszej rozdzielczosci nie daje pracowac. Ciezko
> nawet poczte przegladac.

A ja przeglądam też na telefonie i jakos się da, kwestia potrzeb,
jak czytasz poczte w układzie 3 kolumnowym (foldery/lista/podgląd) to
1400 może i być mało, ja mam np wyłączony podgląd i odtwieram wiadomości
w zakładkach (tunderbird), ale mam 1024x600 bo nie chcę nosić 14"/2kg
a 9"/1kg.

A na stacjonarnym mam 2x1280x1024 (programowanie), pewnie na netbooku
coś tam skrobnę dla poprawki, ale jak trzeba wydajnie pisać to nie ma
kompromisów.

Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest
coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".