Re: Duron 1,8 vs Win 7

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat 14 Aug 2010 - 21:40:01 MET DST

Dnia Fri, 13 Aug 2010 20:23:26 +0000 (UTC), Andre napisał(a):

> Chrome nie bede instalowal, bo to jakas proteza. Oprocz szybkosci nie ma
> nic do zaoferowania. I jest brzydki :)

Działa błyskawicznie, baza rozszerzeń już jest coraz większa. Udział w rynku
zwiększa szybciej, niż Opera... :)

> Na temat Opery nie bede sie wypowiadal. Wiem, ze ta przegladarka jest
> swietna, bo mialem, ale mialem jeszcze za czasow Visty, wiec wydajnosc
> mogla byc inna niz obecnie.

Używałem długie lata. Gdyby nie znacznie bardziej funkcjonalny Adblock i
parę innych rozszerzeń w Firefoksie - pewnie bym się na niego nie przesiadł.

[ Dreams have a nasty habit of going bad when you're not looking.          ]
[                                                              (Max Payne) ]