Re: dyski twarde do RAID +wymagajace otoczenie ;)

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sat 14 Aug 2010 - 15:56:54 MET DST

Użytkownik "RD" <rd@grupy.com1> napisał w wiadomości
news:i462fa$95a$1@node1.news.atman.pl...
> Witajcie,
>
> Poszukuję dysków twardych do pracy w serwerze firmowym. Niestety
> otoczenie jest.. niezbyt przyjazne elektronice (głównie wysoka
> temperatura). Czy możecie polecić szybkie/wydajne i trwałe dyski twarde do
> ciężkiej;) pracy w takich warunkach?

Większość producentów ma takie modele w swojej ofercie. Western D. -
Enterprise, Seagate - Barracuda XT obecnie Constellation itd itp. Niestety
czy to wystarczy i w ogóle na temat ich odporności na wysoką temperaturę
niewiele mogę powiedzieć. Intensywne chłodzenie jest zawsze jednym z
ważniejszych elementów projektowania takich serwerów. Może warto
zainteresować się SSD?