Re: bezprzewodowa mysz i klawiatura

Autor: Czesuaw P. <czechu.p_at_op.pl>
Data: Fri 13 Aug 2010 - 14:23:53 MET DST

Uzytkownik "m" <fake@fake.pl> napisal w wiadomosci
news:20100813110859.6a8fd2cc@fake.pl...

> Planuje zakup bezprzewodowej myszy i klawiatury.
> Ile czasu w praktyce wytrzymuja bezprzewodowe klawiatury
> na komplecie baterii?

Ja jedynie przestrzege:
sprawdz w miare mozliwosci w sklepie jak dziala i jaki ma zasieg, a zwlaszca
sprawdz, czy dobrze komunikuje sie klawiatura z odbiornikiem w przypadku gdy
Ty (cialo) jest na linii komunikacji.

Ja mam stary zestaw:
Logitech
S 510 zestaw klawuiatura i mysz.
I jest FATALNIE jesli chodzi o rekacje gdy ja siedze na linii klawiatura -
odbiornik - a mam laptopa jako korpus na pólce za soba i klawiature z myszka
przed soba na biurku.
Z zestawu logitecha wylaczylem myszke - polowa mniej problemów i wkurzania
sie --- mysz MEDUSA NANO Tracera dziala perfekcyjnie, i nie marudzi nawet z
7-8 metrów i przy zaslonieciu mna/soba lini myszka-odbiornik.

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatre.
Prosze o wsparcie