Re: Wybor zasilacza

Autor: raviz <ravizusunto_at_vp.pl>
Data: Thu 12 Aug 2010 - 18:06:23 MET DST

On 12/08/2010 07:38, qwerty wrote:
> Użytkownik "raviz" <ravizusunto@vp.pl> napisał w wiadomości grup
>
> Ty jesteś chamski.

Wiesz, gdy ktos wrzuca zlego linka nie komentuje tego, ze "inteligencja
tej osoby to porazka". Wg mnie swiadczy to wyraznie o inteligencji a
przede wszystkim kulturze osoby zamieszczajacej taki komentarz.

> No i? Nic z niego nie wynika. Jeżeli w czasie pomiarów nie było nic
> podłączone (usb bierze energię, gdy komputer jest wyłączony) to po
> prostu mają większe straty jałowe. Przy obciążeniu można je pominąć.

Pewnie, ze zawsze pojawia sie jakies odbiorniki choc pobor 4W w wypadku
niektorych zasilaczy pokazuje ze 10W w innych urzadzeniach to para w
gwizdek. Poza tym wiekszosc komputerow nie pracuje dzien i noc wiec
kiedy uzytkownikowi wydaje sie, ze wszystko wylaczyl chcac nie chcac
nadal traci 4-14W