Re: Wybor plyty glownej

Autor: Andre <andy_at_andy.pl>
Data: Thu 12 Aug 2010 - 14:38:01 MET DST

RadoslawF napisał(a):

> Czterdzieści złotych przy cenie całości to żadna różnica ja bym
> dopłacił.

Calosc - plyta, procesor, ram - wyniesie ok 700zl, 40zl z tego to jakies
5,7% ;)
Ale nie o to chodzi. Chodzi o to, czy ja w jakis sposob odczuje roznice?
Czy komputer bedzie w jakims miejscu szybciej dzialal (komunikacja z
pamiecia, z dyskiem, cokolwiek)?

Obie plyty maja porownywalne wyposazenie. Roznia sie tylko chipsetem oraz
chyba iloscia portow PCI.

> Inna sprawa że ja bym zainwestował też w 4MB pamięci zamiast
> tylko dwu. Jeden MB to na starcie zeżre nowy windows.

O tym nie pisalem, ale taki jest plan. Podzespoly chce kupic teraz, bo
obecny komp jest dla mnie zdecydowanie za wolny, ale fundusze, ze wzgledu
na inne wydatki, mam ograniczone. W niedlugim czasie dorzuce drugie albo
nawet trzecie 2GiB ramu, a byc moze procek wymienie w pozniejszym rzucie
na czterordzeniowego Phenoma (wtedy juz nawet kodowanie do x264 bedzie
sie odbywac w przyzwoitym czasie...).

--
Pozdrawiam,
  Andre