jak odświeżyć pliki systemowe windows? /co robie zle?/

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Aug 2010 - 14:26:12 MET DST

Po uruchominiu komputera mam "przepraszamy, windows nie został poprawnie
zamknięty, ble,ble,ble i wybór tryb awaryjny/noralny/awaryjny wiersz
poleceń.

Tryby: normalny, awaryjny, ostatnia dobra konfiguracja- uruchomienie opcji
prowadzi do przeładowania komputera po chwilowym wyświetleniu grafiki
ładowania systemu.

Miałem nadzieje na uruchominie przywracania systemu z wiersza poleceń trybu
awaryjnego, ale też komputer się przeładował, nie udało sie tego wiersza
poleceń uzyskać.

Wykluczyłem zasilacz, pamięci itp.

Spróbowałem konsoli odzyskiwania , R, fixboot, fixmbr: nie pomogło.

Postanowiłem więc, że "odświeżę" windows instalujac go powtórnie, ale nie
usuwając instniejącej instalcji tylko naprawiająć= nadpisując biblioteki,
pliki exxe itp w istniejącej instalcji Wiem, że kiedyś tak robiłem ze
średnim, ale jednak pozytywnym skutkiem.

-Włączam komputer
-instaluj windows
-instalator sprawdza partycje i informuje mnie o istniejącej już instalcji
(c:\windows) i jak chcę isć dlaej, to mogę jedynie wybrać "L - usuń
istalację (a więc wszystkie ustawienia moje dokumenty itp) i zainstaluj
windows we wskazanej lokalizacji. Co jest nie tak, że nie mam możliwości
instalcji która jedynie odświeży pliki systemu ???