Re: Cichy wentylator

Autor: Filip <filipm_at_gdzies.w.pl>
Data: Wed 11 Aug 2010 - 21:11:46 MET DST

Przemysław Ryk wrote:

> Jakoś mam awersję do radiatorów nie dmuchających w kierunku tylnej ścianki,
> tylko "w płytę". Choć fakt faktem - cenowo zupełnie inna półka.

Chłopaki! :) Wszystko fajnie, tylko mam cienki budżet tj. do 50PLN.
Właściwie sam radiator zostawiłbym jak jest, bo pewnie nie zmieszczę się
w budżecie, tylko wymieniłbym wentylator. Procek posiada TDP 45W, więc
nawet chyba duży radiator nie byłby potrzebny, natomiast bardzo zależy
mi na ciszy.

Czy znacie jakieś godne polecenia, ciche i w miarę trwałe wentylatory?

Filip