Re: Polećcie dobry monitor 22-24"

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Mon 09 Aug 2010 - 19:28:34 MET DST

"Leszek Kowalski" <kovalek@op.pl> wrote in message
news:4c601c33$1@news.home.net.pl...

> Może i monitor ma dobre parametry i wszystkie możliwe wejścia, ale jakośc
> wykonania pozostawia wiele do życzenia.
> Produkowany w Polsce.
> Chociaż wiele zależy od tego na jaki egzemplarz trafisz.
> Więcej info na priv.

moj jest made in china i nie narzekam, aczkolwiek byl to model z samego
poczatku, wiec moze pozniej nastapily jakies ciecia

dostalem do niego za grosze 4 lata gwarancji nbd onsite i 3 lata adp,
tak ze o trwalosc nie ma sie co martwic, ale nie wiem czy mozna je teraz
rownie tanio dokupic, ztcp to jakas promocja byla