Re: Mobile Intel MGA945 express i DirectX 9.0c

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Sat 07 Aug 2010 - 21:26:10 MET DST

Użytkownik "Agaton" <gigsa_USUN_@wp.pl> napisał w wiadomości
news:i3kb5d$dl9$1@news.onet.pl...

> A co twierdzi "dxdiag"?

Że "Wersja programu DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)"
A Simsy krzyczą, że nie wygrywają "karty graficznej zgodnej z DirectX 9.0c"
No więc taka drobna różnica.
Testy mu niby przechodzą wszystkie.

Sterowniki do grafiki wyglądały na intelowskie, żadnych logo HP. W razie
czego zainstalowałem pobrane od intela i to samo.

Krzyczą że brak 9.0c zarówno gołe simsy jak i różne dodatki. Wszystko jest
oryginalne.
W necie znalazłem że ktośtam odpalał na jakichś netbokach Simsy ale bardzo
wolno chodziły.
Chyba na tym skończę. Dałem dziecku staruszka della do staruśkich simsów bo
nowy sprzęt i stara gra nie dają rady ;)
Sprzęt typowo do poczty, neta i GG.

Pozdrawiam.

--
Irokez