Re: Komputer nie wstaje z podłączoną myszą USB

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Sat 07 Aug 2010 - 00:57:22 MET DST

"Netx" <nospam@gazeta.pl> wrote in message news:i3i0b3$grc$1@inews.gazeta.pl...
> Nie wypisuje żadnych błędów tylko "zamiera" z wyświetlonymi komunikatami o
> wykrytych hdd/cd.

asus tak miewa, moja p5q deluxe jest bardzo wybredna co do urzadzen
podlaczonych do huba, dwa huby kaskadowo to gwarancja stopu podczas
postu, u mnie problem dotyczyl sporadycznie uzywanego logitecha rx1000,
i pojawial sie ponownie co druga aktualizacje biosu, nie walczylem z
tym bo i tak komp chodzi 24/7 ale jakies spostrzezenia chetnie przeczytam

> Bios 1006.A (nie najnowszy) ale upgrade w tej chwili nie mogę zrobić
> (zdalnie). Dodatkowo mam pytanie czy wgranie nowego biosu będzie wiązało się z
> koniecznością reinstalacji sterowników Windows XP Home?

nie, warto jedynie zwrocic uwage zeby ustawienie AHCI\EIDE zostalo
niezmienione, inaczej czeka cie bsod