W dniu 2010-08-05 19:20, Czarek pisze:
> W dniu 2010-08-05 19:07, Janusz Pabłocki napisał/a:
>> Witam.
>>
>> Przy niektórych dyskach np. Dysk Hitachi Deskstar 7K1000.C
>> jako dodatkowa funkcja jest wymieniana "Dostęp do danych: 24x7"
>
> Pogooglowałem i jedyne co mi przychodzi na myśl to wsparcie techniczne
> 24 godziny przez 7 dni w tygodniu lub, że jest przeznaczony do ciągłej
> pracy.
>
Ten dysk wymieniony w przykładzie jest z dolnej półki cenowej, więc
myślę, że wątpię. ;-)
Ja myślę, że to "chłit matertingowy", jak Ci pomoc 24 godzinna zapewni
dostęp do danych jak ten dysk padnie?
-- JanuszReceived on Thu Aug 5 19:50:02 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 05 Aug 2010 - 19:51:00 MET DST