Re: lenovo r500- jakosc

Autor: PrzemekM <pma110_at_wp.pl>
Data: Thu 05 Aug 2010 - 09:40:48 MET DST

W dniu 2010-08-04 15:40, CeZ__134 pisze:

> W delu mialem fajna magnezowa obudowe i czulo sie ze matryca od gory klapy
> jest dobrze chroniona, natomiasc w lenovo tam jest tylko cieniutki kawalek
> plastiku ktory ugina sie przy najmniejszej probie nacisku - kicha jak nic,
> bo pewnie wsadzajac komp do plecaka, wypchne matryce na klawiature ;-/..Czy
> uzytkownicy tego modelu tez tak macie ? Pytam tych co maja to cudo techniki
> :)

No mam. Sprawdziłem teraz i ugina się. Wcześniej tego nie zauważyłem.
Ale trochę Cię uspokoję. Trochę ten laptop zjeździł ze mna świata i
jeszcze się nie połamał :)
Prównując do Della. Mam też E6500 i lepiej mi się na nim pracuje. Ale
koledze poleciłem (tego Della), kupił i po pół roku popękała mu obudowa.
Nie znaczy to, że R500 lepsze.

A wcześniej, w R61 kilka dni po gwarancji poszła mi płyta główna...

> Ogolnie, komp fajny, ale dizajn tego dziadostwa pozostawia wiele do
> zyczenia.... Za dellen wieki w stecz jesli chodzi o jakosc obudowy..

Design ma harcorowy ;)

--
Przemek