Re: Nowy komputer - jak przygotowac

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 04 Aug 2010 - 17:01:11 MET DST

"Radosław Sokół" napisał:

> Jak często udało Ci się zepsuć system w terenie?

Nigdy, ale to nie ma nic do rzeczy. Wystarczy, że istnieje taka możliwość,
aby uzasadnić potrzebę "mania" takiego zabezpieczenia. Uprzedzając - o
pendrajwach i kartach pamięci słyszałem, a nawet jakieś ratunkowe za sobą
wożę.

> powinieneś się zastanowić, co robisz źle.

Źle robię wdając się w dyskusję o wyższości posiadania drugiej partycji nad
jej brakiem. Zresztą robię tak samo na komputerach stacjonarnych i uważam,
że dobrze robię. Takie jest moje zdanie i ja całkowicie się z nim zgadzam.

JoteR