Re: chyba po dysku...

Autor: Michał <mzbro_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 Aug 2010 - 16:49:10 MET DST

W dniu 04.08.2010 16:29, Marek pisze:
> Miałem dysk, na którym torchę danych było. W tyym najważniejsze w volumne
> truecrypt-a. Klonowałem go goostem do 2 komputera i.... sklonowałem w 2
> stronę, czyli po dysku.. Jest szansa za ludzkie pieniądze (do 2000)
> odzyskać ten pli truecrypt?

Jeśli nagrałeś ten obraz na te obszary dysku na których miałęś te dane
to może być trudno. Ja kiedyś straciłem dużo danych to oddałem do firmy
zajmującej się odzyskiwaniem danych i kosztowało mnie to 300zł także te
2000zł myśle że na pewno starczy.

Znajdz na google jakąś firmę co się tym zajmuje i napisz do nich. Myślę,
że nie powinno być problemu. Spróbuj najpierw sam je odzyskać żeby nie
wydawać pieniędzy. Wachlarz programów jest szeroki:

http://www.download.net.pl/c96/Odzyskiwanie-danych/

Najlepiej nie wykonuj już żadnych operacji dyskowych na tej partycji
(nie przenoś danych)

pozdro