Re: cichy zasilacz i karta graficzna

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Tue 03 Aug 2010 - 14:50:34 MET DST

Dnia 2010-08-03 14:00, Użytkownik kamil napisał:

> MSI GTS 250 TwinFrozr jest praktycznie bezglosny, u siebie mam na
> Radeonie Accelero S2 pasywne i wielkiej roznicy nie slyszalem.

Bardzo odradzam, nowe często są ciche czyli "akceptowalnie
głośne", z czasem niesmarowane wiatraki zaczynają hałasować
coraz głośniej a tu jest ich dwa.
Najszybsza karta o której wiem z pasywnym chłodzeniem to
GT9500 czyli wolniejsza od posiadanej przez wątkotwórcę.
Zostaje smarować lub wymieniać wiatraki ewentualnie zainteresować
się chłodzeniem wodnym.

Pozdrawiam