Re: Brother MFC-250C

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Mon 02 Aug 2010 - 10:33:22 MET DST

Dnia Sat, 31 Jul 2010 11:33:16 +0200, CUT napisał(a):

> Z założenia drukarki Samsunga/Brothera to zły wybór zważywszy na ich
> awaryjność. U mnie w firmie 100% awaryjność przed wydrukowaniem 10k
> stron.

Ośmielę się stwierdzić, że zdecydowana większość tanich drukarek
atramentowych za ~200-300zł prędzej rozsypie się na proszek, niż wydrukuje
10 kstron. nie wspominając już o tym, że jak się dużo drukuje, to użycie do
tego celu takiej drukarki będzie drogie i niewygodne. Przy takich planach
już lepiej kupić raz a dobrze coś porządnego.

> A psuje się wszystko. Od zacinającego papieru,

Omawiane Brothery akurat z papierem radzą sobie znakomicie, problemy z
podajnikiem są znacznie rzadsze, niż w laserowym HP 1012, z którym też mam
częsty kontakt.

--
Yakhub