Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Chichotek <zy_at_yvsr.cy>
Data: Sun 01 Aug 2010 - 08:57:02 MET DST
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Message-ID: <wjdc57loc57x$.dlg@chichot.truposza.pl>

Był 26 lipiec (poniedziałek) gdy o godz. 16:43 *qwerty* napisał(a):

> Postaw się w ich sytuacji. Przychodzi osoba z zasilaczem, który wygląda na
> rozcięty. Gdybyś od razu zareagował i wysłał do nich to niemiałbyś problemów.

Ha, ostatnio byłem świadkiem w sklepie komputerowym jak przyszedł koleś z
uszkodzonym zasilaczem do laptopa i beztrosko oświadczył że wyrwał kawałek
kabla z zasilacza i "domaga się" wymiany na gwarancji... :D

-- 
Pozdrawiam, Chichotek
P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,
2x Seagate 250/400GB, Topower P3 450W EZ, Zalman GS1000se, 21" Gateway, 
Razer DeathAdder+Destructor, Logitech UltraX Flat, Windows 7 Pro x64
Received on Sun Aug 1 09:00:04 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 01 Aug 2010 - 09:51:00 MET DST