Re: Brother MFC-250C

Autor: Animka <animka_at_to.nieja.wp.pl>
Data: Fri 30 Jul 2010 - 13:08:39 MET DST

W dniu 2010-07-30 01:19, jurajski Jaskiniowiec pisze:

> Sprawdz w telefonie. Mozliwe, ze to nie sprawa drukarki, a ustawien i
> wsparcia telefonu.

Teraz jeszcze raz podłaczyłam telefon do drukarki w trybie telefon.
Pokazała się opcja Drukuj i ją wybrałam. Myślałam, że będzie można
wybrać jakieś zdjęcie do drukowania, ale nie! Drukarka zaczęła od razu
coś drukować i wyskoczył wydrukowany post z jednej z grup dyskusyjnych!
Nie wiem jakim cudem akurat to wydrukowała (wielkimi wołami na dwie
kartki), bo nawet tej wiadomości nie miałam otwartej :D

  Osobiscie mam Motorole V8 i w niej trzeba ustawic tryb
> "Drukowanie USB".

Nie chcę tego sprawdzać w swoim telefonie, żeby mi się nie włączył
internet przez USB.
I tak drukowanie z telefonu nie ma sensu.

  Nie probowalem w trybie "Urzadzenie pamieci", ale mysle,
> ze tez by zalapalo. Na poczatku tez podlaczylem telefon do drukarki, by
> spradzic funkcje bezposredniego druku, lecz nieswiadomy, mialem telefon
> ustawiony jako "Modem" i ani drgnelo... Fajne jest jeszcze to, ze
> podlaczasz pod USB telefon/pendrive i widzisz go w kompie, tak, jakbys
> podlaczyla bezposrednio do kompa :-)

No właśnie.
Mnie się pokazuje w komputerze dodatkowy dysk Phone Card i można sobie
robić różne "cuda".

  Niestety wiecej nic nie powiem na ten
> temat, bo USB w drukarce wykorzystuje jedynie jako ladowarke ;-)

Szybciej się ładuje z drukarki niż z ładowarki od telefonu?

> Ta drukarka drukuje, dopoty nie braknie faktycznie jakiegos koloru. Ale
> jak braknie, to nie wydrukuje niczego, az nie wymienisz tego brakujacego
> koloru ;-) (chyba, ze sie cos w nowszym firmware zmienilo) Jest jednak
> sposob - jak zostanie jakas resztka, a drukarka mimo wszystko nie chce juz
> drukowac, to mozna wyjac pojemnik, zaladowac go ponownie i zresetowac
> poziom tegoz koloru. Jak jest pilna potrzeba wydrukowania np. deklaracji
> VAT-7 25-go, a nie ma sie zapasowych zbiorniczkow, to mozna sie tak
> poratowac ;-)

Zamówiłam na allegro komplet i dodatkowo jeszcze czarny.
Przesyłka 11 zł.

> Odnosnie tych miernikow w drukarkach, to... No coz - kazdy chce jakos
> zarobic ;-) Szczegolnie te firmy, ktore sprzedaja swoj sprzet w cenie
> oryginalnych tuszy ;-) Swego czasu pamietam, ze taniej oplacalo sie kupic
> drukarke Lexmark, niz oryginalne tusze do niej. Producent wabil dumpingowa
> cena sprzetu, by pozniej odbic sobie to na tuszach ;-)

Moja drukarka Lexmark 1020 Color Jetprinter 1020 była droga jak ją
kupowałam kiedyś w Optimusie. Ponad 600 zł kosztowała. Teraz ją
odstawiłam, bo nie mam tuszy i nie chcę już wydawać pieniędzy. Pojemnik
na czarny tusz już się nie nadaje do napełnienia atramentem, jest do
wyrzucenia. Nie ma już sensu kupować zamiennika jak mam drukarkę Brother.

> Totez wtedy
> oplacalo sie kupic Canona, bo mial osobne zbiorniczki na kazdy kolor i w
> dodatku bez chipow. Pozniej nawet Canon poszedl po rozum do glowy ;-) HP
> znowu mialo glowice z tuszem, totez po trzykrotnym napelnieniu takiego
> zbiorniczka, nadawal sie do wyrzucenia i trzeba bylo kupic oryginalny, by
> znowu mozna bylo go naladowac 2-3x - zamienniki mialy tandetna jakosc i o
> wielokrotnym napelnieniu nie bylo mowy.

Tak mam właśnie z pojemniczkiem do drukarki Lexmark.

> Odkad mam Brothera, to o kombinowaniu i strzykawkach zapomnialem. Kupuje
> ActiveJet i mam swiety spokoj.

To jest butelka z tuszem? Napełnia się z niej nabój bezpośrednio, bez
użycia strzykawki?

> Sprobuj wejsc na strone Brother i poszukaj nowego firmware (nie mylic ze
> sterownikami do windowsa) do tej drukarki.

W programie drukarki jest opcja uaktualnienia firmware. Mam aktualne w/g
komunikatu.

>Jesli to nie pomoze, to
> pokombinuj z ustawieniami sterownikow. Przy okazji skalibruj i uruchom
> czyszczenie. U siebie nie zaobserwowalem tego zjawiska.

Jeszcze pokombinuję. Nie miałam narazie czasu, więc ustawiłam tylko
najważniejsze.

> Jak masz firme, to czemu nie? Drukarka wtedy sluzy jako odbiornik faksu
> :-) A fax w firmach jest jeszcze wykorzystywany...

Jak się okazało fax u mnie jest nieprzydatny. Dostałam dzisiaj odpowiedź
z o2.pl. że nie zadziała ta drukarka z voip. Tepsy się pozbyłam już
dawno temu i nie mam linii telefonicznej z TPSA.

> Tak, jak ze zwykla drukarka, tylko bez kabli ;-) Wtedy mozna sobie
> wygodnie lezec z laptopem w jednym pokoju i drukowac w innym ;-) Ew. nie
> martwic sie o wystarczajaca ilosc wolnego miejsca, by miec gdzie polozyc
> laptopa na biurku ;-)

Teraz to mnie żal ścisnął, że takiej nie kupiłam :-(

> Jak nie masz rak drwala, to nie powinno sie nic strasznego stac ;-)

Przy pierwszej styczności z drukarką to się głowiłam jak przesunąć w
drugą stronę ten suwak przy papierze, a toto takie cienkie, że mogłam
złamać.

--
animka