klawiatura . nie rozumiem

Autor: Czeslaw P. <czechu.p_at_op.pl>
Data: Thu 29 Jul 2010 - 23:49:35 MET DST

Bezprzewodowa klawiatura Y-RAK73 Logitech.
Komputer ASUS EEEPC 901.
System Windows XP Prof PL, SP3

Problem:
odbiornik/emiter wpiety w notebooka dziala. Z kalwiaturą ma łączność.
Batreie/zasilanie ok.
Komputer wyswietla dymek, ze nie rozpoznano urządzenia.
Klawiatura działa kilkoma klawiszami funkcyjnymi, np. przejście w stan
uspienia, ale klawisze literowe i numeryczne juz nie działają.

Uruchomia sie kreator/instalator nowego sprzętu, klikam "dalej" i rząda
uzupełnienia jakiś plików z CD z Service Packiem 3.

Niestety nie mam p łyty, nie mam napędu CD/DVD zewętrznego.
Jak to obejść, jak uryuchomić sprawną sprawdzoną na innym komputerze
klawiaturę bezprzewodową?
Mysz będąca w kompleceie klawiaturą Logitech działa. Inna mysz
bezprzewodowa Tracera też działa.

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
Proszę o wsparcie