Re: Jaki laptop wybrać?

Autor: domin <domin_at_master.pl>
Data: Wed 28 Jul 2010 - 11:55:53 MET DST

Norbert pisze:

> Przegladam także ten serwis aukcyjny.
> Jednak producenci piszą wiele rzeczy a w praktyce bywa roznie.
> Chocby z czasem pracy na baterii.
> W specyfikacji 4h a w realu ledwie niecałe dwie przy zwykłym
> przegladaniu netu itd.
> Co do czasu pracy na baterii bardziej mi zależy na miarodajnych
> wypowiedziach użytkowników takich lapków. Wtedy można realnie podejść do
> sprawy i mieć jako takie wyrobione zdanie.
> Drugą sprawą jest ewentualna awaryjność, wygoda obsługi itd.
> O ile sprzętowo umiem sobie porównać lapka do lapka o tyle już użytkowo,
> [...]

teraz doczytalem, ze lapek ma byc za max 4tys wiec masz wybor miedzy
toshiba a acerem, toshiba duzo lepsza z tym, ze nie ma full hd, ale za
to procek i7 i wydajna grafike

tak jak ktos tu juz napisal przy takiej takiej mocy nie ma bata zebys
uzyskal wydajnosc baterii na poziomie 3h, chyba ze na trybie
oszczednosci baterii, ewentualnie mozesz poszukac baterii o wiekszej
pojemnosci, wtedy bedziesz mial 2 i jak jedna bedzie bliska smierci to
wsadzisz druga