Re: Serwis Asus i nieuwzglêdniona reklamacja

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Wed 28 Jul 2010 - 00:42:52 MET DST

Dnia Wed, 28 Jul 2010 00:20:27 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

> Szkoda tylko, że normalnie i wprost się nie mówi, że opłata pokrywa koszty
> transportu i sprawdzenia / testowania wysłanego sprzętu. Mają ludzi za
> tłuszczę, która nie potrafi sobie sprawdzić cen przesyłek kurierskich tu i
> ówdzie? Choć w sumie...

Jak myślisz, ile osób zadało sobie w ogóle trud przeczytania całego tekstu
gwarancji na stronie producenta?

> Nie. NokiÄ™ E52.

No proszę, a zabrzmiało jakby to był Eten M800 :)

> (ciach...)

> Przecież to jest do spunktowania w 30 sekund.

Ci najbardziej uparci nawet po pokazaniu zdjęć, gdzie wszystko doskonale
widać (z bibułkami - detektorami wilgoci włącznie) potrafią iść w zaparte.

"Krocz naprzód, mężny światłości synu
A te sedesy w kolorze jaśminu
Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"