Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 27 Jul 2010 - 22:20:27 MET DST
Message-ID: <sb2fgw37y4j8.dlg@maverick.kielek.info>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Tue, 27 Jul 2010 20:54:33 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

>> Ale to wyjątkowa raczej praktyka lub do jakiś pierdułek, odzieży, butów
>> itp. Co do sprzętu to raczej nie bo przecież na paragonie nie ma np
>> numerów seryjnych sprzętu.
>
> Na fakturze także nie ma numerów seryjnych i nie, nie jest to wyjątkowa
> praktyka.

Ja Cię człowieku podziwiam. Taki autorytet podważać... Trzeba mieć
cohones... ;)

-- 
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Kobieta, to jedyna zdobycz, która czatuje na swojego łowcę...            ]
[                                                              (Jörg Knör) ]
Received on Tue Jul 27 22:25:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Jul 2010 - 22:51:02 MET DST