Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Tue 27 Jul 2010 - 20:40:59 MET DST
Message-ID: <op.vgil6l0u13q3bq@piotr-komputer>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes

Dnia 27-07-2010 o 20:15:03 Andrzej Libiszewski
<a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał(a):

> W dniu 2010-07-27 14:37, Animka pisze:
>
>>>
>>> Jesteś niezawodna - zawsze coś głupiego napiszesz.
>>
>> Tzn, spotkałeś się z przypadkiem, że uwzględniono reklamację na
>> podstawie samego paragonu? Bo faktury zakupu były wymagane.
>>
>
> Lol, Animka, przestań już... tak, każda reklamacja może być uwzględniona
> na podstawie paragonu.

Ale to wyjątkowa raczej praktyka lub do jakiś pierdułek, odzieży, butów
itp. Co do sprzętu to raczej nie bo przecież na paragonie nie ma np
numerów seryjnych sprzętu.

-- 
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."
Received on Tue Jul 27 20:45:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Jul 2010 - 20:51:02 MET DST