Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Tue 27 Jul 2010 - 14:24:35 MET DST
Message-ID: <1bxwmwqeaik7x.pbgc3y43uet.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

Dnia Tue, 27 Jul 2010 13:53:45 +0200, Maciek napisał(a):

> W dniu 2010-07-27 13:49, Andrzej Libiszewski pisze:
>> Taaa, jasne. Nie mają co robić tylko na boku walnięte zasilacze dilują. Weź
>> się trochę zastanów zanim coś napiszesz.
> Sklep oficjalnie nie musi, ale pracownicy mogą sobie tak dorabiać "na
> piwo". Zdziwiłbyś się co potrafią wyczyniać obrotni pracownicy :->

Mój dobry człowieku, piąty rok w tej branży robię :)

-- 
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"
Received on Tue Jul 27 14:25:02 2010

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Jul 2010 - 14:51:03 MET DST