Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Tue 27 Jul 2010 - 14:04:37 MET DST

Dnia 27-07-2010 o 11:53:11 Andrzej Libiszewski
<a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał(a):

> Kable same raczej się nie rozwarstwiają - chyba że urządzenie
> jest nieprawidłowo eksploatowane. A jak coś szwankuje, to się to od razu
> wysyła na serwis, a nie dożyna dalej, licząc, że nic się więcej nie
> stanie.

Zasilanie laptopa zaczęło coraz częściej przerywać. Byłem pewien że to
gniazdko. Piszesz że od razu się wysyła. A to nie tak hop-siup pozbyć się
laptopa na kilka tygodni. z czego się będę utrzymywać? Nie mówiąc już o
tym, że codzienne zlecenia trzeba realizować bo się współpraca posypie. Na
czas naprawy przygotowałem się z decyzją do zakupu jakiejś tymczasowej
stacjonarki za kilka stów.

BTW.
Nie wiedziałem że taki wysoki "serwis" czyli ogólną pojętą obsługę klienta
można trafić, co na czas naprawy dają zastępczy sprzęt, np laptopa. W tym
przypadku skorzystałem z zastępczego zasilacza.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?