Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Animka <animka_at_to.nieja.wp.pl>
Data: Mon 26 Jul 2010 - 21:47:30 MET DST
Message-ID: <i2kooo$gft$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 2010-07-26 21:07, Piotr M pisze:
> Dnia 26-07-2010 o 18:21:07 MAR<MAR100610@spox.org> napisał(a):
>
>> On Mon, 26 Jul 2010 17:53:41 +0200, Andrzej Libiszewski wrote:
>>
>>> Jesteś obciążony kosztami, bo gwarancja NIE jest uwzględniona. Łapiesz
>>> różnicę?
>>
>> Ale dlaczego musi być obciażany gdy reklamacja została odrzucona ?
>> Coś jest o tym w gwarancji ?
>
> Zadzwonię jutro do rzecznika z ciekawości. Bo to jest dziwne. No chyba że
> ktoś tu napisze wiarygodnie że to norma.

Nie dodzwonisz się. Lepiej wyślij maila, napisz wszystko. Odpowiedź
otrzymasz.

-- 
animka
Received on Mon Jul 26 21:50:03 2010

To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Jul 2010 - 21:51:03 MET DST