Re: Asrock K7S41GX nie idzie zainstalowac SO

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Fri 23 Jul 2010 - 21:01:40 MET DST

Dnia Fri, 23 Jul 2010 16:37:14 +0200, Piter napisał(a):

> Nie idzie zainstalować windowsa. Win XP podczas w momencie kiedy powinien
> pojawić się ekran z umową, pojawia się czarny ekran

Tydzień temu instalowałem XP. Instalacja dochodziła gdzieś do pierwszego
kolorowego ekranu i komp się restartował. Kiedy juz podmieniłem pamięci,
grafikę, procek i byłem bliski kupienia nowej płyty tknęło mnie zeby
wymienić zasilacz :) No i komp poszedł jak burza... :) A zasilacz na
miernik i inne rzeczy był całkiem OK.

--
Jacek