Re: Brother MFC-250C

Autor: kameleon <leo-art_at_gazeta.pl>
Data: Wed 21 Jul 2010 - 22:26:51 MET DST

Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:i251t1$4k2$1@node1.news.atman.pl...
Złożyłam zamówienie na drukarkę Brother MFC-250C i teraz się głowię czy
dobrze wybrałam, bo jest wiele nowszych modeli. Bardzo ta drukarka jest
do tyłu względem nowszych?
Czy ta drukarka drukuje na papierze fotograficznym, czy zdjęcia ładnie
drukuje?

 Nie znam się, ale do niedawna wszystkie drukarki były uczipiowione ;).. Gdybym kupował
drukarkę, to pewnie canona z zestawem, który pozwoli drukować na dużych butelkach z
tuszami. Żeby mieć dużo i tanio. Bo pewnie o to chodzi Animka :) Albo inna drukarka,
która pracuje z systemem zewnętrznych tuszy. Już dawno drukarki pięknie drukowały.