Re: Problem z rozdzielczością

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Wed 21 Jul 2010 - 09:14:52 MET DST

Dnia Tue, 20 Jul 2010 23:19:50 +0100, colidar napisał(a):

> Dobra, to teraz fakty:
>
> LCD to Philips 200VW8FB/00, aspect ratio 16:10, natywna rozdzielczość
> 1680x1050.

I *tylko* *i* *wyłacznie* *taka* rozdzielczość Cię interesuje. Nie podobna,
czy zbliżona, tylko *dokładnie* taka. Każda inna będzie na tym monitorze
wyglądać źle.

> Oryginalne sterowniki tejże istnieją w wersji panoramicznej, a jakże,
> ale dla formatu 16:9.
>
> Uzyskana natywna rozdzielczość (da się) nie odpowiada mi zupełnie

Ale nie uzyskałeś natywnej rozdzielczości (bo ta jest 16:10), tylko coś
podobnego. I nic dziwnego, że Ci to nie odpowiada, bo wyglądać to będzie
koszmarnie.

> ślicznie wygląda to z daleka, ale nie da się trafić w nic myszką, kiedy
> wielkość klikalnej ikony jest taka sama jak czubek strzałki/kursora.

Przesadzasz/przyzwyczaisz się.

> Macie jakieś pomysły co do tych sterowników?
>
> Rozumiem, że najlepszy obraz ma miejsce przy natywnej rozdzielczości, a
> każda zmiana jest na gorsze.

To nie jest tak, że w natywnej obraz jest najlepszy. Obraz w rozdzielczości
innej, niż natywna po prostu nie będzie nadawał się do jakiejkolwiek pracy.
Jakiejkolwiek. Nadaje się właściwie tylko do tego, aby otworzyć właściwości
ekranu i ją zmienić na właściwą.

--
Yakhub