Re: Fajna klawiatura z podswietlanymi klawiszami

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 20 Jul 2010 - 21:11:06 MET DST

Proces Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> zwrócił błąd:

> Moja katowana intensywnie już prawie rok. Na razie odpukać żadnych
> problemów.

Wtedy to było z dnia na dzień a nic nie piłem :) Później ustąpiło, ale
jeszcze wróciło i na razie klawa leżakuje.

> To niebieskie podświetlenie w G11 mi akurat bardzo odpowiada. Poza tym - G19
> ma o 6 dodatkowych przycisków mniej - tak się składa, że te wykorzystuję
> intensywnie.

Oh, w porównaniu do G11 to G19 ma jeszcze trochę wad. Nigdy nie
nauczyłem się na niej tak dobrze pisać jak na G11, może dlatego że pasek
funkcyjnych z lewej jest innej szerokości, a może dlatego że w ogóle
klawisze są innej szerokości (cała G19 jest mniejsze niż G11 w każdym
wymiarze, może to akurat nie wada ale różnica). Często mam takie
percepcyjne przesunięcie o jeden klawisz w lewo czy coś.

--
Saiko Kila
"It was a hot sunny day with almost no wind, and I sat in the sun and