Re: [OT] Czy sa jakies przeciwskazania, zeby nie wchodzic w Ultimate

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Sat 17 Jul 2010 - 16:58:08 MET DST

"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
news:i1sbte$j4q$1@node2.news.atman.pl...
> Brednie.
> Jak komp zdycha to licencje na system przeniosą ci na kolejny.

teoretycznie to tylko w okresie gwarancyjnym ztcw
(praktyka to oczywiscie inna sprawa)

i to chyba dawniej bo jak sie nie myle obecna (lub niedawna) wykladnia
znowu nie pozwalala kowalskiemu zakupic i zainstalowac oema windowsa

http://www.dobreprogramy.pl/Windows-OEM-nie-dla-zwyklych-uzytkownikow,Aktualnosc,15352.html

"powiedział, że polityka licencjonowania OEM wcale się nie zmieniła,
a wcześniejsze dokumenty wskazujące na możliwość samodzielnej instalacji
OEM były... błędne."

co dla mnie oznacza ze jezeli 'ms' sam nie umie sie zdecydowac na jakich
warunkach i komu cos licencjonuje to ja mam to tym bardziej gdzies