Fajna klawiatura z podswietlanymi klawiszami

Autor: raviz <ravizusunto_at_vp.pl>
Data: Thu 15 Jul 2010 - 00:41:27 MET DST

Witam,
Jakie sa Wasze typy klawiatury z podswietlanymi klawiszami? Przejrzalem
allegro, ciezko sie na cos zdecydowac. Z sentymentu biore pod uwage
Logitecha, za kazdym razem ich sprzet okazywal sie solidnie wykonany.
Nie ma jednak modelu, ktory w pelni mi odpowiadal.
Logitech Illuminated Keyboard wyglada interesujaco, tyle, ze troche
droga a poza tym nie wiem jak bedzie z jej trwaloscia podczas grania.
Logitech Compact K300 - bylaby niezla gdyby nie tak mocne upchanie
klawiszy, na biurku mam sporo miejsca i wolalbym normalny layout.
Bylbym wdzieczny za sugestie. Pozdrawiam