Re: zasilacz ATX, ktorego wiatrak nie obraca przy niskim obciazeniu

Autor: Remek <remciu_at_tlen.pl>
Data: Tue 06 Jul 2010 - 20:04:17 MET DST

Użytkownik "GLaF" napisał:

> Proszę o linka do aukcji. Właśnie chcę kupić zasilacz TEJ klasy co Enermax
> Pro 82+, ale tańszy. Między innymi spełniający normę 80PLUS Bronze.

Tej klasy? To znaczy jakiej? Bo to co wynika z tych sponsorowanych tekstów,
których pełno wszędzie w sieci nic nie wynika. Nie dajmy sie zwariować.
Kilka miesięcy temu kupiłem na Allegro kilka zasilaczy 300W po 24,- zł. W
środku są identyczne jak te za 300,- zł. Róznica polega wyłącznie na innych
napisach na obudowie i mniej, lub bardziej nachalnej reklamie. Jest jedna
różnica. Ten za 24,- zł ma dwa super ciche wentylatory. Kilkanaście lat
naprawiałem różne złomy i mam swoje zdanie oparte na faktach. Prawdziwie
markowe, niezawodne zasilacze do profesjonalnych zastosowań to całkiem inna
bajka. Inna budowa i półka cenowa.

Remek