Re: ciągle te problemy z dvd

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Sat 03 Jul 2010 - 11:32:57 MET DST

Osoba identifikator: 20040501 napisała na pl.comp.pecet:

> mam problem z nagrywarką dvd, wymieniłem już wszystko i nadal nie
> działa, podczas nagrywania stuka głowicą i po tym stukaniu psuje
> płytki... z tego co zauważyłem to mój NEC psuje po nagraniu, a LG
> przed nagraniem - ale objawy są identyczne...

Podczas nagrywania jakich płytek z jaką prędkością? Co to za model? Po
czym wnioskujesz, że płyta jest uszkodzona? Jakie płyty?

Nie wiem czy dobrze się wsłuchuję, ale dałeś chyba prędkość => 16x a na
empetrójce jest początek nagrywania, gdzie nagrywarka próbuje różne
prędkości na rozbiegówce.

Jeśli tak, to żadnego stukania głowicą nie słyszysz, a zresztą gdyby
nagrywarka stukała soczewką o płytki to już dawno by jej nie było. Moim
zdaniem za duża prędkość przy badziewnych płytkach. Spróbuj 8x i podaj
co to za płyty.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur