Re: Jaki tuner TV [wewnętrzny] do kablówki polecacie? [OT]

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 30 Jun 2010 - 17:17:48 MET DST

aaaa pisze:

> A te dla XP/Visty nie dzialaja? Bo mi starenki Capture 98 dzialal pod XP na
> sterach dla Windowsa NT.
> XP, Vista i 7 to wszystko ta sama rodzina, wiec moze sterowniki zadzialaja.

Niestety, XP jest dosyć podobny do NT i 2000 pod względem obsługi
sterowników, natomiast XP nie jest już podobny do Visty i 7 pod względem
obsługi sterowników, czasem zadziałają, ale bardzo rzadko poprawnie.
Natomiast sterowniki z Visty często działają pod 7, bo tu sposób obsługi
jest podobny, a ogólnie to jest OT, bo tu rozmawiamy tylko o sprzęcie.