Re: HP LaserJet 3390

Autor: Mrzafka <mrzafka_at_deszcz.com.pl>
Data: Wed 30 Jun 2010 - 13:36:34 MET DST

Użytkownik "Miecio" <miecio@wp.pl> napisał w wiadomości
news:i0etnv$n1q$1@mx1.internetia.pl...
> Mam dosyć Samsungów, Brotherów (i ich bliźniaków). Wieczne problemy, non
> stop w serwisie, oryginalne tonery drukujÄ… Å‚adnie przez 60% swojej
> :pojemności"
>
> Czy HP LaserJet 3390 to dobry wybór? Potrzebuję laserowe urządzenie
> wielofunkcyjne do 2000zł. (mono)

Do firmy zakupiliśmy ten model w październiku 2007 i działa bez zarzutu.
We wrześniu 2009 chcieliśmy kupić następną, jednak już ich nie było.
Wybrałem zbliżony model M2727, jednak po 10 miesiącach zaczęła szwankować.
3390 jest używana w księgowości, gdzie się dużo drukuje, często skanuje
i czasami faksuje. Przez prawie 3 lata jedynie wymiana tonerów.
Polecam.

--
Mrzafka
mrzafka@deszcz.com.pl