Re: Inteligentna oboduwa dysku USB

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Tue 29 Jun 2010 - 23:56:44 MET DST

news:i0dl7h$qt5$1@node1.news.atman.pl...

> Komputery nie robią nic tak od siebie tylko wykonują programy.
> W opisywanym przez ciebie przypadku odpowiednich ustawień dokonał
> producent a nie użytkownik. :-)

No niezupełnie programy.
W płycie Asus P5K USB gasło po wyłączeniu czy uspieniu.
Teraz mam Asus P5K-E i USB se świeci. Program mi nie zgaśnie tego bo ni ma
czym. Nie ma transystorów sterowanych które mogłyby mi wyłaczyć USB. Trochę
szkoda.

Także z reguły płyty robione sa pod koszta i zależy czy projektant podepnie
te USB pod +5V czy +5VSB. Niektóre posiadają zworki do przełaczania które
USB ma byc zasilane z jakiego +5V. A takie sterowane z BIOS to już żadka
żadkość.

Pozdro.

--
Irokez