Re: Q6600 kusi mnie, kupić czy nie kupić...?

Autor: R09 <bubiontko_at_gmail.com>
Data: Tue 29 Jun 2010 - 22:00:00 MET DST

"Jawi" <tajny@poufny.pl> wrote in message
news:4c28b6fd$0$17106$65785112@news.neostrada.pl...

> no a do tego świetnie by było, gdyś nauczył się czytać ze zrozumieniem i
> pisał na temat

Piszę właśnie to, co uważąm, że JEST na temat.
Napisałem, owszem dygresję opracy z laptopem ale w większej części napisałem
w co MOIM ZDANIEM
powinno być priorytetem przy wydaawaniu pieniędzy na modernizację kompa.
"Proszę o opinie i komentarze i serdecznie za nie dziękuję." - tak brzmiało
pytanie.
Jako użytkownik obu procesorów mogę porównać pracę na obydwóch.
Nadal podtrzymuję twierdzenie, że zamiast wymieniać procesor wolałbym wydać
na RAID.
Przy pracach które ja wykonuje (nie wiem do czego pytający wykorzystuje
komputer).
Czytaj zatem, proszę ze zrozumieniem. Nie każdy potrzebuje kompa i jego
wydajności do tłuczenia najnowszych tytułów.

W.K.