Re: WiFi USB udajace dysk?

Autor: W.P. <laurentp_at_wp.pl>
Data: Tue 29 Jun 2010 - 21:23:01 MET DST

Użytkownik Paweł napisał:

> Nie wiem czy dobrze zrozumiałem pytanie.

Oj, nie, więc wypluję listę pytań:

1). hardware (procesor/SoC)?, co jeszcze jest na płytkach,
2). płytka - gotowiec czy własne opracowanie,
3). interfejsy fizyczne na różnych wersjach płytki,
4). software - Linux/proprietary/? - jakie środowisko deweloperskie,
5). koszt w zależności od wersji,
6). dostępność w zależności od wersji,

W.P.

> [...]
> bardzo mało miejsca, nie szumi w niej wentylator a co najważniejsze jest
> w zasadzie całkowicie bezobsługowa.
>
> Interfejs LAN-USB służy właśnie do wyświetlania obrazu z kamer GSM na
> typowej ramce cyfrowej. Czasami również używa się go do wyświetlania
> informacji telemetrycznych dotyczących pracy jakiś urządzeń np.
> serwerów, pomp itp. lub wyświetlania reklam.
>
> Wersja GSM-USB lub WiFi-USB w zależności od wpisanego firmware może być
> kamerą lub urządzeniem współpracującym z ramką cyfrową. Ma identyczną
> funkcjonalność jak interfejs USB-LAN. Jednak dane pobierane są

Coraz ciekawiej... :)