Re: Q6600 kusi mnie, kupić czy nie kupić...?

Autor: Jan <kwlsk5_at_gmail.com>
Data: Tue 29 Jun 2010 - 17:49:43 MET DST

On 29 Cze, 11:01, "Wiktor S." <wswiktor&poczta,f...@no.spam> wrote:

> szukaj po step G0 (gie zero) albo SLACR.
> Mam taką wersję, ładnie się kręci do 3400 MHz.
>
> Do wad zaliczę, że standardowy radiator z zestawu zapycha się kurzem i
> trzeba go czyścić co parę miesięcy. Ale to chyba przypadłość wszystkich Core
> 2.
>
> --
> Azarien

@Azarien
nie no bez jaj, nie snilo mi sie ze Intel moze miec "balagan" na
stronie.
Przeciez w linku ktory podalem w modelu SLARC G0 INTEL twierdzi, iz:
Max TDP 105 W
Tzn. on tak twierdzi dla tych obydwu rewizji.
Normalnie szok ze INTEL tak oszukuje....
Ps. Mam wiatrak CNPS7000A-Cu [ZALMAN 7000 CU 1400 obrotow] mam go juz
ok. 6 lat i w sumie jeszcze go nie czyscilem, ale to zrobie bo caly
sie oblepil juz kurzem. Nawet widzialem na jakiejs stronie opis ze
zdjeciami jak go rozebrac i wyczyscic.
Uzywalem go jeszcze na sokecie poprzednim Intela (chyba 428) i
dokupilem jedynie klips za 15 PLN do soketu 775 i znowu smiga to jest
piekne.
Ciekawe czy jak zmienie za kilka lat na soket ten nowy 1366 to tez
bedzie odpowiedni klips do niego.... :)